Onthulling nieuw huisstijl Zeeland Business

Gisteravond tijdens de nieuwjaarsbijeenkomst van Zeeland Business bij Sligro in Goes onthulde Tim van den Berg (Zeeland Business) samen met David Pieters (Pieters Media) de nieuwe huisstijl van Zeeland Business. Een nieuwe logo, een nieuw beeldmerk en misschien wel de grootste verandering: een complete restyle van het magazine. Het nieuwe magazine wordt half februari uitgebracht. 

Tim over de nieuwe huisstijl:
“Deze nieuwe stijl past bij de nieuwe weg die we zijn ingeslagen met ons bedrijf. Door een herpositionering en het toevoegen van een aantal nieuwe producten en diensten zijn we uitgegroeid van een uitgeverij naar een mediabedrijf en evenementenbureau, gespecialiseerd in diverse zakelijke events. Bij al deze veranderingen werd het tijd om ook onze huisstijl te voorzien van een modern jasje. In de gehele geschiedenis van Zeeland Business hebben we altijd hetzelfde logo gevoerd, het magazine is voor het laatst in 2009 aangepast. Reden hiervoor is de landelijke herkenbaarheid van het logo en de vertrouwde uitstraling van ons magazine. Maar we vonden het nu een mooi moment om met een nieuwe en frisse stijl te komen, waar we de toekomst mee in kunnen gaan.”

CTV Zeeland maakte een verslag over deze culinaire avond:

Foto’s van de netwerkavond:

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *