ZB Academy masterclass – Stop met verkopen: klantgericht communiceren

Stop met verkopen en…………… je verkoopt meer. De moderne klant wil niet meer dat je hem iets verkoopt. Klanten zijn verkopers beu. Verkopers roepen irritatie op. De klant zit niet meer te wachten op een pratend pak met verkooptechniekjes. Nee, de moderne klant wil serieus genomen worden, echt begrepen worden, gemeende aandacht voor zijn situatie, zijn drijfveren. Hij wil maatwerk en voordelen door bij jou te kopen. Hij is op zoek naar werkelijke toegevoegde waarde. Hoe doe je dat? Hoe stop je met verkopen en hoe ga je meer verkopen? Speciaal voor wie zich met dit doel bezig houdt, organiseert Zeeland Business op 23 mei met twee ervaren trainer de Masterclass Stop met verkopen: Klantgericht communiceren

Deze masterclass is geschikt voor iedereen die zich wil ontwikkelen in het vak verkoop om zijn (potentiële) klanten beter te kunnen bedienen. Twee specialisten uit de praktijk belichten zowel de theoretische als de praktische kant van klantgericht communiceren. Na een gedegen onderbouwing door Rob van der Bijl zal de praktische kant in een interactieve workshopvorm worden behandeld door Marjon de Wilde.  Je leert succesvoller en natuurlijker omgaan met (potentiële) klanten en verbeterd je verkoopvaardigheden m.b.t. het communiceren met klanten. We behandelen vraagtechnieken en luistervaardigheden. De kosten voor deze masterclass bedragen €249 per persoon. Onze ZB-leden betalen €199. De masterclass vindt plaats in de ochtend op woensdag 23 mei.

Wat krijg je hiervoor?

  • Masterclass in persoonlijke setting waarbij zowel de theorie als de praktijk van jouw klantgerichte communicatie wordt belicht
  • Handvatten om zelf aan de slag te gaan
  • Uitgebreide lunch
  • Consumpties

En je krijgt, als voorproefje, alvast deze 6 tips om je verkoopproces op te frissen:

  • Wees beter in de basis. Kwaliteit, betrouwbaarheid en service zijn voorwaarden.
  • Andersom denken. Denk altijd oprecht vanuit de situatie en het belang van de klant.
  • Maatwerk leveren betekent eerst de maat nemen!
  • Geef de klant invloed en betrek hem bij het proces.
  • Verkoop wat het product voor de klant betekent, niet het product zelf.
  • Zorg voor onderscheidend vermogen, maak het verschil.

De paradox werkt!

 

Sprekers

Sprekers

Deze masterclass wordt verzorgd door Rob van der Bijl, managing partner van Trainers Collectief Nederland, en door Marjon de Wilde, eigenaar MN2B.

Rob van der Bijl “Een leerzaam feest”
Rob van der Bijl is samen met Wilma Polderdijk managing partner van Trainers Collectief Nederland. Als trainer, coach en spreker wordt hij ingezet voor advies en training op het gebied van klantgerichtheid, verkoop, management, taal en communicatie. Rob studeerde Nederlands en marketing en kwam al op jonge leeftijd in het bedrijfsleven terecht. Na een jarenlange praktijkervaring in management, verkoop en marketing op directieniveau maakte hij de overstap naar het trainersvak. Als trainer/consultant is Rob gespecialiseerd in de zakelijke, financiële dienstverlening, in de handel en industrie en in de techniek.
Gedrevenheid, positief denken en een aanstekelijk enthousiasme zijn kenmerkend voor zijn manier van werken. Een glas is altijd half vol en nooit half leeg. “Kan niet” bestaat niet. Je bepaalt je eigen succes. Zijn trainingen zijn levendig, praktijkgericht en op maat. Vandaag leren, morgen beter doen. Rob brengt mensen daadwerkelijk in beweging en staat voor een “leerzaam feest”

 

 

Marjon de Wilde

Na 12 jaar in de sales te hebben gezeten bij een Amerikaans bedrijf en een eigen team opgezet te hebben, was het tijd voor iets anders. Weer gaan studeren en counselor worden, maar dit was het toch niet helemaal. Alleen de psychologie was zo herkenbaar dat ik dacht, je wil ook een relatie opbouwen met klanten, collega’s of andere ondernemers kortom alles om je heen. En dat maakt de trainingen MN2B zo bijzonder we kijken wat er bij jou past om de juiste sales skills helemaal passend te maken voor jou bedrijf. Als trainer/coach geef ik al 9 jaar trainingen in binnen en buitenland met veel passie en heel veel plezier.

 

 

Programma

Programma

 08:45 uur  Inloop, ontvangst met koffie/thee
 09:00 uur Start masterclass: Stop met verkopen: Klantgericht communiceren – Spreker Rob
 10:00 uur  Pauze met koffie + Zeeuwse bolus
 10:30 uur  Praktische toepassing met interactieve workshop – onder leiding van Marjon
 11:45 uur  Plenaire vragensessie
 12:15 uur  Lunch & netwerken

Kosten

Kosten

€249 excl. BTW.

ZB-leden betalen €199.

Wat krijg je hiervoor?

  • Masterclass in persoonlijke setting waarbij zowel de theorie als de praktijk van jouw klantgerichte communicatie wordt belicht
  • Handvatten om zelf aan de slag te gaan
  • Uitgebreide lunch
  • Consumpties

En, je krijgt, als voorproefje, alvast deze 6 tips om je verkoopproces op te frissen

  • Wees beter in de basis. Kwaliteit, betrouwbaarheid en service zijn voorwaarden.
  • Andersom denken. Denk altijd oprecht vanuit de situatie en het belang van de klant.
  • Maatwerk leveren betekent eerst de maat nemen!
  • Geef de klant invloed en betrek hem bij het proces.
  • Verkoop wat het product voor de klant betekent, niet het product zelf.
  • Zorg voor onderscheidend vermogen, maak het verschil.

De paradox werkt!

 

Aanmelden

Aanmelden


Locatie

Locatie

Hotel Terminus Goes
Stationsplein 1
4461 HP GOES

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *