Kennisdeling: Koos doet Sales!

Tja daar zit je dan, kersverse blogger voor Zeeland Business. Eerst bedank ik het team van ZB Media voor de uitnodiging om over het onderwerp ‘sales’ te gaan schrijven. Een onderwerp wat me zeer aanspreekt. Op 8-jarige leeftijd vond ik het al een enorme sport om op Koninginnedag de meeste omzet binnen te halen, meestal met producten die al aan hun derde leven begonnen. Dat heeft geresulteerd in een traject van praktijk en theorie waarbij dit onderwerp altijd de boventoon heeft gevoerd. 

Om terug te komen op die Euro’s. Die heb je tenslotte nodig om je rekeningen te betalen en te kunnen leven. Veel hangt samen met de economische situatie in Europa, zelfs wereldwijd. Er is een negatieve berichtenstroom op gang gekomen in de media, die zijn weerga niet kent, het ene slechte bericht is nog niet uitgesproken of het andere ligt al weer klaar op de nieuwsredacties. Die hebben dan ook in 2012 overuren gedraaid op dit onderwerp, kijk maar naar Griekenland, Europa, Nederland, Zeeland en in uw eigen gemeente.

Sales is dus van groot belang voor je bedrijf en organisatie en kun je betrekken op je boodschap, je visie, je dienst of je product. Ik hoop een positieve bijdrage te leveren. ‘Enthousiasme’, ‘doen’, ‘positivisme’ zijn kernwoorden die je daarin zult terugvinden.

Een succesvol 2013 toegewenst!!

Koos Luijk | Buro Windkracht

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *