Business Bootcamp Next level!

Na een succesvolle eerste editie is het tijd voor de Business Bootcamp Next Level op 30 januari 2020! Wat je plannen voor 2020 ook zijn, je kunt vast nog wat extra inspiratie gebruiken! En dan komen onze 11 verschillende bootcamps vast goed van pas. Je vult zelf je programma met masterclasses, workshops en inspiratiesessies, waarna je met handige tips en tricks zelf aan de slag kunt. We sluiten af met een gezellige borrel, wil je nog wat meer netwerken? Je kunt er ook een lunch en/of diner bij bestellen.

Hieronder vind je de verschillende bootcamps:

  • Masterclass – Employer Branding
    Help! We hebben een krappe arbeidsmarkt! Hoe zorg je dat de keuze van de beste kandidaten op jou valt? Employer branding gaat over jouw reputatie én onderscheidend vermogen als werkgeven. Wat maakt jou een goede werkgever in de ogen van een (potentiële) medewerker? En waarom? Waar je begint en hoe je dat aanpakt, dat vertellen we je in de Masterclass Employer Branding.
  • Masterclass – Social Selling
    Wat is social selling? Deze verkoop aanpak zorgt ervoor dat je effectief en met meer succes acquisitie pleegt. Trek klanten aan die bij jouw bedrijf passen! En hoe zet je het in? Leer hoe je jezelf als personal brand en expert centraal stelt, hoe je jouw doelgroep bereikt, hoe je social media daarvoor inzet en wat je kan doen om echt resultaat te bereiken.
  • Inspiratiesessie – Creatie Impact
    Wil jij meer weten hoe je met een klein budget toch impact kunt maken? Tijdens deze inspiratiesessie wordt er aan de hand van verschillende cases gekeken naar manieren om dit te doen.
  • Workshop – Zichtbaarheid Vergroten
    Veel bedrijven hebben een zekere bekendheid, maar missen de zichtbaarheid van specifieke producten of diensten. Jezelf zichtbaar maken richting jouw doelgroep is van groot belang in het vinden en binden van jouw klanten.
    Hoe vergroot je nu de zichtbaarheid van je bedrijf waardoor je klanten gaat aantrekken? En dat je daarna bij die doelgroep een top of mind positie bereikt? Een sterke zichtbaarheidsstrategie brengt je hier verder mee en zorgt ervoor dat jij zichtbaar bent voor jouw doelgroep. Hoe vertel je jouw verhaal en creëer je impact bij jouw klanten en welke middelen zet je hiervoor in? Zit jouw doelgroep op traditionele of juist nieuwe media?
    Tijdens deze workshop worden de verschillen in inbound en outbound marketing en Above en below the line marketing uitgewerkt met praktisch advies en tips.
  • Workshop – Instagram for Business
    Instagram is populair en groeit razendsnel! Alleen al in Nederland heeft Instagram meer dan 2 miljoen gebruikers en 40% zit dagelijks op ‘Insta’. Is Instagram ook interessant voor jouw bedrijf? Leer hoe je Instagram inzet voor jouw marketing en sales!
  • Inspiratiesessie – Let’s make movies
    Video is hot! Maar hoe gebruik je het? En voor wat wel en voor wat juist niet? Tijdens deze inspiratiesessie krijg je antwoord op je vragen. Door verschillende tips & tricks leer je om video op een goede manier in te zetten!
  • Workshop – Relatiemarketing
    Relatiemarketing is een specifieke strategie, ontworpen om de loyaliteit van de klant, de interactie en de lange termijn verhoudingen te bevorderen. Relatiemarketing is een persoonlijke en zeer krachtige marketingtool en zorgt ervoor dat je een goede relatie met jouw klanten opbouwt. Relatiemarketing legt de nadruk op klantbehoud en klanttevredenheid en eigenlijk een onmisbare tool in een juiste marketingmix.
    Eventmarketing is bijvoorbeeld een fantastische “inbound” marketing tool om je doelgroep niet alleen te bereiken maar ook te ráken. Door je evenementen op specifieke onderwerpen te baseren, kun je bij je klanten inspelen op hun wensen en vragen.
    Doordat Zeeland Business de afgelopen jaren hierin is gespecialiseerd, delen zij graag hoe je deze instrumenten effectief gebruikt in je marketingstrategie.
  • Workshop – Naam Branding
    Een naam is belangrijk binnen de marketing en communicatie van bedrijven. De naam is één van de belangrijkste dragers van het brandingverhaal. Maar wanneer is die naam een merk? En welke voordelen biedt merkbescherming? En aan welke voorwaarden moet een merk voldoen om die bescherming te krijgen? en hoe krijg je die bescherming?
    Jan Hart, voorlichter bij het Benelux-Bureau voor de Intellectuele Eigendom (BOIP), geeft tijdens de sessie antwoord op deze en andere vragen.
    BOIP is het bureau van de overheid waar je een merk of model kunt registreren. Of een datumstempel op je idee kunt laten zetten.
  • Workshop – LinkedIn for Business
    LinkedIn biedt volop mogelijkheden voor personal branding, marketing en social selling. Hoe zet je dit B2B social media platform effectief in? Krijg praktische tips en adviezen en ga zelf aan de slag.
  • Workshop – Digitale Zichtbaarheid
    In dit digitale tijdperk veranderen trends, technologie en het medialandschap razendsnel. Maar óók de consument verandert; de leestijd daalt en de voorkeur voor video’s of kortere artikelen stijgt. Als ondernemer moet je harder je best doen om zichtbaar te zijn. Om échte aandacht voor je verhaal te krijgen. Wat moet jij doen om op te vallen en wat vooral niet?
  • Workshop – Social Media Strategie
    Wil je social media slim en succesvol inzetten? Het kan veel opleveren voor je bedrijf, als je weet wat je ermee wilt bereiken en hoe je dat aanpakt. Krijg een praktisch stappenplan hoe je zelf een effectieve social media strategie inzet!

Meer info en aanmelden kan via deze link.