Event: Online Marketing Event op 26 november 2012

Op 26 november vindt het Online Marketing Event plaats in Van der Valk Middelburg. Het evenement staat in het teken van de trends op gebied van online marketing in 2013. Denk hierbij aan vraagstukken over hoe uw bedrijf beter gevonden kan worden in de zoekmachines, hoe u kunt starten met Google Adwords en hoe u uw website kunt optimaliseren.

Programma
19:30–20:00u Inloop en ontvangst
20:00–21:00u Presentatie Joris Toonders (Yonego | Taskforce IAB Search)
21:00–21:15u Pauze
21:15–22:15u Presentatie Jaap Willem van de Plasse (Drogisterij.net, grootse online drogist van Nederland)
22:15–23:30u Netwerkborrel (gratis hapjes en drankjes)

Joris Toonders
Joris Toonders trapt de avond af met een interessante en inspirerende presentatie over het interessante en dynamische vakgebied online marketing. De presentatie bevat highlights over de belangrijkste trends en ontwikkelingen in het vakgebied en hij geeft een vooruitblik op het komende jaar. Uiteraard komt hij met praktische tips en inspirerende voorbeelden. Joris begon zijn carrière in de online marketing vanaf de zolderkamer in zijn ouderlijk huis in 2003 (toen 14 jaar) met de verkoop van ringtones via websites. Met zijn creatieve ideeën wist hij toen al op zeer jonge leeftijd één van de grootste mobile entertainment portals van ons land te worden. Momenteel heeft Joris een snelgroeiend bedrijf waar ongeveer 50 jonge en creatieve mensen werken onder de naam Yonego.

Online Marketing bij drogisterij.net
Jaap Willem van de Plasse is marketing manager bij Drogisterij.net, de grootste online drogisterij van Nederland. Jaap Willem heeft het afgelopen decennium zijn sporen in het vakgebied ruimschoots verdiend.  Jaap Willem is gespecialiseerd in online marketing, heeft veel internationale ervaring en besteedt in zijn presentatie aandacht aan de belangrijkste stappen die zij op online marketing gebied hebben gemaakt. Optimaliseren van Google Adwords campagnes, conversieattributie, zoekmachine- en e-mailmarketing,  ROI en webanalytics zijn een aantal elementen die de revue passeren. Ook zal Jaap Willem dieper in gaan op de successen en de learnings die hij in de afgelopen 2,5 jaar heeft meegemaakt.  Uiteraard schetst hij ook de plannen voor het komende jaar. Daarnaast vertelt hij ook hoe zij bij Drogisterij.net inspelen op de trends en ontwikkelingen in het vakgebied, en hoe ze dit weten te kaderen binnen de overkoepelende marketingstrategie.

Geïnteresseerd?
Meld u dan aan via het aanmeldformulier, doe het wel snel want er is beperkte beschikbaarheid.

De kosten voor deze avond bedragen:
Leden ComNetZ: Gratis
Studenten: €5,-
Niet-leden: €20,- (excl. btw) en ontvangen een factuur na het event.

 

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *