Informatieve reclameborden

vistitpointInnovatieve promotie- en informatiesystemen met grote interactieve touchscreens en LED billboards; het is duidelijk dat het aanbod van VisitPoint in Oostburg uniek is. De touchscreens en billboards zijn inmiddels te vinden in Sluis en Renesse en bewijzen daar hun kracht. “We bieden interactieve informatie en promotie.”

Ben Pijcke en Remco Ultee zijn beiden directeur-eigenaar van het jonge bedrijf. “We hebben de outdoor touchscreen, een idee van Remco, volledig zelf ontwikkeld. Je kunt die beschouwen als extra grote iPads waarop mensen op een interactieve manier informatie kunnen vinden. We zijn gestart met een pilot in Sluis. De touchscreens daar bieden informatie over de gemeente, het VVV en van specifieke bedrijven, aangevuld met advertenties.” In Sluis zijn, bij binnenkomst van de stad, ook grote LED-schermen geplaatst voor aanvullende informatie. Daarvan is tevens een mobiele variant beschikbaar zodat belangstellenden een dergelijk scherm kunnen uitproberen.

Vandalisme- en weerbestendig
Nu de eerste ervaringen zijn opgedaan, is de tijd rijp om de diensten verder uit te rollen. En dat gebeurt ook. “We zijn in gesprek met musea, gemeenten, scholen en vergelijkbare instellingen. Ook broodjesketen Subway heeft interesse. Voor de Subway Drive Thru zijn het ideale schermen om bestellingen te plaatsen; duidelijk, maar ook vandalisme- en weerbestendig.”

Vormgeving
Door de unieke samenwerking met het grafisch bureau Ultility, waarvan Remco eveneens directeur-eigenaar is, kan VisitPoint het volledige traject verzorgen; vanaf de levering tot het programmeren en grafisch vormgeven.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *