Next-Gen inspiratie event – Keynotes Tony’s Chocolonely, De Speld Live en TEDx spreker Diederick Janssens

De wereld is constant in beweging! Wat 20 jaar geleden als heel normaal werd beschouwd, is nu vaak achterhaald. Zo is dat ook bij organisaties, hun doelgroepen en medewerkers. Wat zij nu willen, kan over 10 jaar ineens heel anders zijn.

Ontwikkelingen hierin kunnen snel gaan. Denk eens aan de grootste merken ter wereld, zoals Google, Amazon, Facebook en Netflix. Of aan Nederlandse organisaties als Coolblue en Bol.com.
Deze bedrijven bestaan soms amper 20 jaar oud en groeien snel door in te spelen op wat nu actueel is.

Daarentegen ontwikkelen sommige “oude” merken, zoals Disney, Coca-Cola, Shell en Heineken nog steeds razendsnel. En wat dacht je van Apple, die het is gelukt om van nagenoeg een faillissement het populairste merk ter wereld te worden.

Hoe hebben deze bedrijven dat aangepakt en hoe zorgen zij ervoor dat ze actueel blijven of (weer) worden? Op welke manier spelen bedrijven in op een constant veranderende vraag van hun doelgroep en nieuwe generaties?

Kortom.. hoe kun jij als ondernemer, manager of (zelfstandig) professional mee met de nieuwe ontwikkelingen en behoeften van nieuwe generaties bedrijven, ondernemers en medewerkers.
Laat je hierover inspireren en informeren tijdens het Next-Gen Inspiratie -Event!

Inspiratie, innovatie en toekomstgericht
Op maandag 30 september 2019 kun je inspiratie en inzichten opdoen over groei, branding en toekomstige ontwikkelingen. Je ontdekt de visie van een nieuwe generatie ondernemers en medewerkers en wat hen beweegt en motiveert. Je krijgt nieuwe inzichten die je direct helpen nieuwe stappen te zetten. Daarnaast is het Next-Gen event de ideale gelegenheid om te netwerken met andere (Next-Gen) ondernemers, managers & zakelijk professionals.

Dit evenement wordt je aangeboden door Zeeland Business, Schipper Accountants en de Zeeuwse Rabobanken.

Keynote sprekers
Tony’s Chocolonely
Succesverhalen delen, dat creëert inspiratie en inzicht. Tijdens het Next-Gen event hebben we het inspirerende verhaal van Tony’s Chocolonely spreker Ynzo van Zanten. In 10 jaar tijd Verkade voorbijgestreefd met 100% slaafvrije chocolade. Een verhaal over modern ondernemerschap, visie, duurzaamheid en sociaal leiderschap.

De Speld Live
Humor is soms de beste raadgever, want het levert soms het beste advies. Je kent het “Next-Gen” bedrijf De Speld wellicht van de messcherpe analyses en betrouwbaar nieuws met een twist over politiek, lifestyle, cultuur en sport. Met De Speld LIVE wordt een speciale Zeeuwse analyse over het thema ondernemerschap en nieuwe generaties gemaakt.

Merkgoeroe en TEDx spreker Diederick Janssens
Wat maakt nu eigenlijk het verschil tussen Tony’s en andere chocolademerken? Waarom is Coolblue populairder dan de Mediamarkt? Hoe wordt jouw organisatie geliefder dan je concurrenten? Diederick Janssens is TEDx-spreker, social branding goeroe en initiatiefnemer van de NIMA Love brand basics. Hij geeft in een smakelijke korte “talk” richting en tips over hoe bedrijven persoonlijk kunnen groeien en deelt inspirerende tips over branding en merkstrategie.

Diederick Janssens was 11 september in Theater de Mythe en neemt je graag mee in zijn vlog:

Meld je ook aan voor dit inspirerende evenement! De ideale gelegenheid om met elkaar te netwerken! Reeds 200 gingen je reeds voor!

                   
                           

Programma

Programma

Inloop + ontvangst De Mythe (lobby)   18.30 – 19.00
De Speld Live    19.00 – 19.30
Diederick Janssens        19.30 – 20.00
Tony’s Chocolonely  (Ynzo van Zanten)    20.00 – 20.45
Afsluitende sketch De Speld 20.45 – 21.00
Informeel napraten, borrelen en netwerken    21.00 – 22.00

Informatie tags:
– succesverhalen nieuwe generatie ondernemers
– drijfveren en motivaties bij nieuwe generaties ondernemers en medewerkers
– Wie zijn de ondernemers van de toekomst
– Wat is de kracht van snelgroeiende bedrijven
– ontwikkelingen & trendwatching
– Verbindingen oude en nieuwe generaties

Locatie en tijd

Locatie en tijd

Maandag 30 september 2019 19:00 uur – 22:00 uur.

Theater de Mythe
Bleekveld 1
4461 DD Goes

Tickets

Tickets

Beschikbaar in drie verkoopfasen

Fase 1 Early Bird tickets (beperkt aantal beschikbaar) € 29,95
Fase 2 tickets    (beperkt aantal beschikbaar) € 34,95
Fase 3 reguliere tickets € 44,95

Ticketkosten zijn inclusief drankjes, hapjes en het volgen van het volledige programma.
Klik hier om je tickets te kopen.

Partners en sponsoren Next-Gen event

Partners en sponsoren Next-Gen event

             

 

                       

Informatie keynote sprekers

Informatie keynote sprekers

Tony’s Chocolonely – ‘crazy about chocolate, serious about people’.
De grootste merken in de wereld zijn nog geen twintig jaar oud; veel succesvolle bedrijven in Nederland nog geen tien. Binnen enkele jaren kreeg het kleine initiatief van Tony’s Chocolonely, vrijwel zonder startkapitaal, het voor elkaar om Verkade op de Nederlandse markt voorbij te streven. Tony Chocolonely is inmiddels twaalf jaar onderweg naar een 100% slaafvrije chocolade. “Ze zijn gesteund, aangemoedigd, uitgedaagd en opgegeten en weten nu hoe lastig het is om een industrie te veranderen. Ze zijn enorm gegroeid en hebben resultaten bereikt. De titel van het verhaal is ‘crazy about chocolate, serious about people’.” De Talk zal natuurlijk gaan over modern ondernemerschap en visie, maar ook over (moderne) slavernij, duurzaamheid en leiderschap. 
De Speld – Uw vaste prik voor betrouwbaar nieuws.
Je kent De Speld uiteraard van van messcherpe analyses en betrouwbaar nieuws. Met De Speld LIVE komt een ontregelende sensatie naar Goes. We ontvangen berichten uit de buitenwereld, presenteren de nieuwste onderzoeksresultaten en doen iets met kwark. De Speld LIVE is speciaal voor Zuidwest Business one-size-fits-all gemaakt. 
TEDx spreker Diederick Janssens
Social branding goeroe Diederick Janssens (NIMA ‘Love Brand Basics’, Marketingfacts ‘Social brandbrieven’, TEDx: ‘Hoe bedrijven persoonlijk groeien’) is professioneel vriendenmaker. Want iedereen heeft vrienden nodig, ook bedrijven, overheden en andere professionele instellingen. Om te worden gehoord, gezien, gewaardeerd en gesteund. Hoe krijg je je boodschap anders over de bühne? Of likes voor wat je verkoopt? Of mensen die voor je willen werken of zich aan je merk verbinden? Wil je volgers, dan moet je als organisatie socialer worden. Wil je fans, dan zinniger. Voor vrienden moet je zelfs menselijk zijn. Janssens legt uit hoe je dit doet. “Zie iedereen gewoon als vriend”.

Partner worden

Partner worden

Wilt u ook partner of sponsor worden van het Next-Gen inspiratie event? Een slimme keuze!
Partners en sponsors van het Next-Gen event krijgen de mogelijkheid zich te commiteren met het onderwerp “nieuwe generaties”.
Daarnaast is er de mogelijkheid voor:

  • Relatiemarketing in de vorm van het uitnodigen van uw kostbare relaties
  • Promotie via Zeeland Business campagnes en kanalen
    Logo plus omschrijving op eventpagina website
    Logo plus vermeldingen via LinkedIn, Facebook, Instagram
    Logovermelding plus korte omschrijving in de speciale ZB nieuwsbrief naar 5000 adressen
  • Naamsvermelding in campagnes via social media en zoekmachines

Wilt u meer informatie ontvangen van de verschillende pakketvormen?
Dan verzoeken wij u contact met ons op te nemen via deze link.