Next-Gen inspiratie event – Keynotes Tony’s Chocolonely, De Speld Live en TEDx spreker Diederick Janssens

Veel mensen staan er niet bij stil dat de grootste merken in de wereld soms amper twintig jaar oud zijn. De snelst groeiende bedrijven in Nederland soms nog geen tien!
Vraag jij je weleens af hoe de toekomstige bedrijven eruit gaan zien? Hoe merken zich gaan ontwikkelen en hoe jij als ondernemer, manager of (zelfstandig) professional mee kan met nieuwe ontwikkelingen en de behoeften van nieuwe generaties. Wil je weten hoe organisaties zichzelf  “futureproof” maken? Kom naar het Next-Gen inspiratie event en krijg hierop het antwoord!

Inspiratie, innovatie en toekomstgericht
Op maandag 30 september 2019 organiseren Zeeland Business, Schipper Accountants en de Zeeuwse Rabobanken het event waar inspiratie en inzichten worden opgedaan over groei, branding en toekomstige ontwikkelingen. Je ontdekt de visie van een nieuwe generatie ondernemers en medewerkers en wat hen beweegt en motiveert. Je krijgt nieuwe inzichten die je direct helpen concrete stappen te zetten.

Keynotes
Tony’s Chocolonely

Succesverhalen delen, dat creëert inspiratie en inzicht. Tijdens het Next-Gen event hebben we het inspirerende verhaal van Tony’s Chocolonely. In 10 jaar tijd Verkade voorbijgestreefd met 100% slaafvrije chocolade. Een verhaal over modern ondernemerschap, visie, duurzaamheid en sociaal leiderschap.

De Speld Live
Inzichten worden ook verkregen via humor. Je kent De Speld wellicht van messcherpe analyses en betrouwbaar nieuws met een twist. Met De Speld LIVE wordt een speciale Zeeuwse analyse over het thema ondernemerschap en nieuwe generaties gemaakt. Mis dat niet!

Merkgoeroe Diederick Janssens (TEDx)
Wat maakt nu eigenlijk het verschil tussen Tony’s en andere chocolademerken? Waarom is Coolblue populairder dan de Mediamarkt? Hoe wordt jouw organisatie geliefder dan je concurrenten? Diederick Janssens is TEDx-spreker, social branding goeroe en initiatiefnemer van de NIMA Love brand basics. Hij geeft in een smakelijke korte “talk” richting en tips over hoe bedrijven persoonlijk kunnen groeien en deelt inspirerende tips over branding en merkstrategie.

Het Next-Gen event is er voor iedereen die zichzelf in beweging willen brengen of houden en voor iedereen met een ondernemende geest, in welke vorm of leeftijd.
Meld je ook aan voor dit inspirerende evenement!

             
                           

Programma

Programma

Inloop + ontvangst De Mythe (lobby)   18.30 – 19.00
De Speld Live    19.00 – 19.30
Diederick Janssens        19.30 – 20.00
Tony’s Chocolonely        20.00 – 20.45
Afsluitende sketch De Speld 20.45 – 21.00
Informeel napraten, borrelen en netwerken    21.00 – 22.00

Informatie tags:
– succesverhalen nieuwe generatie ondernemers
– drijfveren en motivaties bij nieuwe generaties ondernemers en medewerkers
– Wie zijn de ondernemers van de toekomst
– Wat is de kracht van snelgroeiende bedrijven
– ontwikkelingen & trendwatching
– Verbindingen oude en nieuwe generaties

Locatie en tijd

Locatie en tijd

Maandag 30 september 2019 19:00 uur – 22:00 uur.

Theater de Mythe
Bleekveld 1
4461 DD Goes

Tickets

Tickets

Beschikbaar in drie verkoopfasen

Fase 1 Early Bird tickets (beperkt aantal beschikbaar) € 29,95
Fase 2 tickets    (beperkt aantal beschikbaar) € 34,95
Fase 3 reguliere tickets € 44,95

Ticketkosten zijn inclusief drankjes, hapjes en het volgen van het volledige programma.
Klik hier om je tickets te kopen.

Partners en sponsoren Next-Gen event

Partners en sponsoren Next-Gen event

       

 

                       

Informatie keynote sprekers

Informatie keynote sprekers

Tony’s Chocolonely – ‘crazy about chocolate, serious about people’.
De grootste merken in de wereld zijn nog geen twintig jaar oud; veel succesvolle bedrijven in Nederland nog geen tien. Binnen enkele jaren kreeg het kleine initiatief van Tony’s Chocolonely, vrijwel zonder startkapitaal, het voor elkaar om Verkade op de Nederlandse markt voorbij te streven. Tony Chocolonely is inmiddels twaalf jaar onderweg naar een 100% slaafvrije chocolade. “Ze zijn gesteund, aangemoedigd, uitgedaagd en opgegeten en weten nu hoe lastig het is om een industrie te veranderen. Ze zijn enorm gegroeid en hebben resultaten bereikt. De titel van het verhaal is ‘crazy about chocolate, serious about people’.” De Talk zal natuurlijk gaan over modern ondernemerschap en visie, maar ook over (moderne) slavernij, duurzaamheid en leiderschap. 
De Speld – Uw vaste prik voor betrouwbaar nieuws.
Je kent De Speld uiteraard van van messcherpe analyses en betrouwbaar nieuws. Met De Speld LIVE komt een ontregelende sensatie naar Goes. We ontvangen berichten uit de buitenwereld, presenteren de nieuwste onderzoeksresultaten en doen iets met kwark. De Speld LIVE is speciaal voor Zuidwest Business one-size-fits-all gemaakt. 
TEDx spreker Diederick Janssens
Social branding goeroe Diederick Janssens (NIMA ‘Love Brand Basics’, Marketingfacts ‘Social brandbrieven’, TEDx: ‘Hoe bedrijven persoonlijk groeien’) is professioneel vriendenmaker. Want iedereen heeft vrienden nodig, ook bedrijven, overheden en andere professionele instellingen. Om te worden gehoord, gezien, gewaardeerd en gesteund. Hoe krijg je je boodschap anders over de bühne? Of likes voor wat je verkoopt? Of mensen die voor je willen werken of zich aan je merk verbinden? Wil je volgers, dan moet je als organisatie socialer worden. Wil je fans, dan zinniger. Voor vrienden moet je zelfs menselijk zijn. Janssens legt uit hoe je dit doet. “Zie iedereen gewoon als vriend”.

Partner worden

Partner worden

Wilt u ook partner of sponsor worden van het Next-Gen inspiratie event? Een slimme keuze!
Partners en sponsors van het Next-Gen event krijgen de mogelijkheid zich te commiteren met het onderwerp “nieuwe generaties”.
Daarnaast is er de mogelijkheid voor:

  • Relatiemarketing in de vorm van het uitnodigen van uw kostbare relaties
  • Promotie via Zeeland Business campagnes en kanalen
    Logo plus omschrijving op eventpagina website
    Logo plus vermeldingen via LinkedIn, Facebook, Instagram
    Logovermelding plus korte omschrijving in de speciale ZB nieuwsbrief naar 5000 adressen
  • Naamsvermelding in campagnes via social media en zoekmachines

Wilt u meer informatie ontvangen van de verschillende pakketvormen?
Dan verzoeken wij u contact met ons op te nemen via deze link.