Google Adwords (basic)

Google Adwords (basic) 
Deze training is bedoeld voor iedereen die een start wil maken met Google AdWords en zelf campagnes wil opzetten en managen. Basiskennis van marketing & communicatie en internet is wenselijk. Heb je reeds één of meerdere campagnes opgezet in Google AdWords en wil je leren hoe je deze kunt verbeteren? Wij bieden ook een Google AdWords expert training aan.

Duur:
2 -3 uur.

Data en locatie:
14 december 2017 09:30 uur
6 februari 2018 14:00 uur
29 maart 2018 09:00 uur

Wil je het online kennisniveau van een team of een hele afdeling verhogen? En ben je op zoek naar een training die precies past bij de vragen en behoeften van jou en je collega’s? Dan is een incompany training dé oplossing! Al onze trainingen zijn op maat te maken.

Prijs:
€ 149,- excl. BTW. U kunt zich inschrijven via deze website.

Docenten:
Arie Joosse en Robin Goedhart.
Nedbase

Adverteren in met Google AdWords is super krachtig: binnen no-time sta je bovenaan in de zoekmachine! Met Google AdWords maak je doelgerichte advertenties waarmee je jouw doelgroep bereikt. Leren van een ‘Google AdWords Certified Partner’ hoe je campagnes opzet en maximaal rendement haalt uit jouw budget? Schrijf je dan in voor deze training!

Je online vindbaarheid vergroten, met meer klanten en omzet als resultaat: dát is het doel van deze training. Je leert onder andere hoe je succesvol en zelfstandig Adwords-campagnes opzet en beheert, wat relevante keywords zijn, hoe je aantrekkelijke advertentieteksten schrijft en hoe je het resultaat van jouw advertentiecampagnes zo goed mogelijk kunt meten. Daarnaast vertellen we je wat de meest voorkomende valkuilen zijn, welke trends & ontwikkelingen eraan komen en geven we je concrete tips om na de training direct mee aan de slag te gaan.

Wat leer je?

Wat & hoe over Google AdWords
Wat is zoekmachineadverteren (SEA) en wat is de rol van Google AdWords? Hoe werkt Google AdWords en waar worden advertenties allemaal weergegeven? Welke biedstrategieën zijn er en welke factoren bepalen de kwaliteitsscore van een advertentie?

Een campagne opzetten
Waar moet je allemaal op letten bij het opzetten en managen van een advertentiecampagne? Denk aan het kiezen van het juiste campagnetype, het bepalen van de structuur van jouw campagne, het targeten van de juiste doelgroep en locatie, het instellen van budgetten en biedingen en het maken van advertentiegroepen.

Meten en verbeteren
Vanaf het moment dat je campagne draait is het belangrijk de prestaties te meten. Want je wilt natuurlijk wel weten of er voldoende opbrengsten zijn of dat er wellicht meer omzet is te behalen. Maar hoe doe je dat? Hoe interpreteer je de resultaten en zet je die om in verbeteracties? Wij leggen het je uit!

Resultaat
Na deze praktische training met alle ins & outs beschik je over de kennis om zelf campagnes in Google Adwords aan te maken, live te zetten en te managen. Je verhoogt het aantal bezoekers op je website en weet hoe maximaal rendement uit jouw advertentiebudget kunt halen.

Deze training wordt gegeven door

Arie Joosse

Arie Joosse

SEO / SEA specialist

Arie is een specialist pur sang. Met alle Google-certificaten op zak, deinst hij voor geen vraagstuk terug. Is vastberaden om dingen tot op de bodem uit te zoeken, maar verliest het rendement voor de klant nooit uit het oog. Zoekmachines kennen voor hem geen geheimen, en daarom zijn SEO & SEA zijn specialiteiten.

Online marketeer

Robin is allround online marketeer bij Nedbase. Hij ziet het als de grootste uitdaging om met de juiste mix van marketingkanalen de doelen van de klant op het hoogste niveau waar te maken. Of het nu gaat om emailmarketing, social media, SEO of SEA… Robin benut alle kansen zo optimaal mogelijk!

Robin Goedhart

Robin Goedhart

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *