Hoe bezorg ik mijn concurrenten hoofdpijn?

Cursus ‘Hoe bezorg ik mijn concurrenten hoofdpijn?
Natuurlijk bent u niet alleen en is ook uw concurrent actief in de markt. Wat is dan uw onderscheidend vermogen en wat is uw toegevoegde waarde voor de klant? U bent ongetwijfeld legendarisch. Maar…waaruit blijkt dat en hoe maakt u dat zichtbaar?

Duur:
De cursus duurt drie dagen van 9.00 uur tot 17.00 uur. Afsluiting met certificaat en borrel. 

Data en locatie:
24 oktober, 1 november en 21 november. Fatimakerk, Fatimastraat 1 in Breda.

Prijs:
€ 1275,- ex BTW per deelnemer (incl. lunch en netwerkborrel). Iedere volgende deelnemer uit jouw organisatie ontvangt 20% korting. U kunt zich inschrijven door te bellen met 085- 2220518, 06-51427231 of naar 06-20325748. U kunt ook mailen naar info@trainerscollectiefnederland.nl 

Docent:
Rob van der Bijl.

Geïnteresseerd? Ga naar Trainers Collectief Nederland voor meer informatie.

Deze cursus is geschikt voor iedereen die: contact heeft met klanten, het verschil wil maken in de markt, klanten aan zich wil binden, klantgerichter wil werken en meer business wil.

Waarom TCN?
Trainerscollectief Nederland staat voor:

  • Focus op zichtbaar resultaat: effectiviteitscheck
  • “Leerzaam feest”: interactie, dynamiek en passie
  • Persoonlijke aandacht: inzet van twee trainers
  • Integrale aanpak: skills, mindset, structure.

Programma

24 oktober: Hoe bezorg ik mijn concurrenten hoofdpijn?

  • de business
  • het concept
  • het verschil maken
  • toegevoegde waarde

1 november: Klantgerichter handelen en communiceren

  • klantgericht denken en doen
  • de customer journey
  • klantgericht communiceren
  • persoonlijke communicatie

24 november: Stop met verkopen! Je verkoopt niet meer!

  • stop met verkopen!
  • de motivatie van de klant
  • wat heeft de klant nodig?
  • oplossingen presenteren

Resultaat:

  • je maakt het verschil
  • je onderscheidend vermogen is zichtbaar
  • je hebt toegevoegde waarde voor de klant
  • je draagt bij aan meer rendement
  • je weet klanten aan je te binden
  • klanten kiezen voor jou

 

Deze training wordt gegeven door

Rob van der Bijl

Rob van der Bijl

Als trainer, coach voor Polderdijk en Partners en oprichter van Trainers Collectief Nederland is Rob gespecialiseerd in onderwerpen op het gebied van klantgerichtheid, marketing, (verander) management, teambuilding, integraal samenwerken, taal en communicatie. Rob studeerde Nederlands en na een aantal jaren ervaring binnen het onderwijs kwam hij al op jonge leeftijd in het bedrijfsleven terecht. Na succesvolle praktijkervaring in management, verkoop en marketing op directieniveau maakte hij de overstap naar het trainersvak. Gedrevenheid, positief denken en een aanstekelijk enthousiasme zijn kenmerkend voor zijn manier van werken. Een glas is altijd half vol en nooit half leeg. “Kan niet” bestaat niet. Je bepaalt je eigen succes. Zijn trainingen zijn levendig, praktijkgericht en op maat.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *