Service en advies voor ondernemer

artikel-7-foto-1
Lisette Bron

Delta introduceert dit najaar Wifi Zakelijk voor Zeeuwse ondernemers en een betere zakelijke klantenservice.

Het afgelopen jaar is al het nodige verbeterd op het gebied van service en product, vertelt Lisette Bron van Delta. “Zo zijn bijvoorbeeld de snelheden van de internetabonnementen verhoogd. Daarnaast hebben we gezorgd voor een professionalisering van de klantenservice, waardoor de zakelijke klanten nog beter te woord worden gestaan en het advies krijgen dat past bij hun behoefte.”

Dit najaar wordt het productaanbod verder uitgebreid. “In oktober presenteren we Wifi Zakelijk, met name voor ondernemers die goed en snel draadloos internet willen bieden. Bijvoorbeeld als horecaondernemer wil je voor je gasten zowel binnen als buiten een goede internetverbinding. Maar ook in winkels of op de camping is draadloos internet eigenlijk een basisbehoefte. Wifi Zakelijk van Delta biedt een goede wifi-verbinding in de zaak, zowel voor de gasten als voor het personeel. De verbinding loopt naadloos van de ene naar de andere kant van een gebouw en van binnen naar buiten.”

Delta investeert continu in het verbeteren van service. “Zo komt er voor ondernemers één telefoonnummer voor alle vragen, zowel op het gebied van digitale producten en telefonie, als vragen over energiezaken. Voor consumenten hadden we dit al geregeld, maar vanaf dit najaar kunnen ook onze zakelijke klanten met al hun vragen terecht op één telefoonnummer. Dat maakt het een stuk gemakkelijker.”

Maar dat is niet het enige: “Als ondernemer wil je iemand spreken die begrijpt dat de continuïteit van jouw bedrijf het allerbelangrijkste is en dat er met je meegedacht wordt. Bij de klantenservice krijg je goed opgeleide mensen aan de telefoon, die dit begrijpen en meedenken.” De klantenservice van Delta is iedere werkdag bereikbaar van 8 uur ’s ochtends tot 21 uur ’s avonds en op zaterdag van 9.00 uur tot 13.00 uur.

Als je als Zeeuwse ondernemer midden in de nacht of in het weekend een probleem hebt, dan wil je dat het zo snel mogelijk wordt opgelost. “Dat snappen wij bij Delta, daarom zijn wij 24 uur per dag en 7 dagen in de week bereikbaar in geval van storingen. Dus ook in het weekend. We kunnen snel reageren en het probleem verhelpen.”

Net als voorgaande jaren is Delta ook dit jaar weer kennispartner van de Contacta, van 8 tot en met 10 november in de Zeelandhallen in Goes. “Daar zullen wij onder meer uitgebreid aandacht besteden aan de mogelijkheden van Wifi Zakelijk. En verder is de Contacta als altijd een goede gelegenheid om in gesprek te gaan met onze huidige klanten en om nieuwe klanten te leren kennen.”

Delta

Poelendaelesingel 10

4335 JA Middelburg

0113  37 78 00

www.delta.nl/zakelijk

 

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *