Thumbed: Story is key

Kempen en Van den Doel kijken tijdens een beurs sceptisch naar een video die zelfs in 3D maar weinig vertelt

In elke vorm van communicatie hou je als bedrijf rekening met hoe je overkomt. Wat je vertelt moet aansluiten bij de andere manieren van communiceren, en dat kan ver gaan: van de toon en stijl van de informatie op een website, tot de manier waarop via twitter op klachten wordt gereageerd. Van de belettering van het wagenpark tot de email-handtekening. Al deze 101 elementen kunnen 1% verschil maken op het imago van uw bedrijf.

Maar niks is zo moeilijk als continu de schijn op te houden. Blijf daarom dicht bij jezelf in de manier waarop je communiceert. Wees open, eerlijk en authentiek. Dat is geloofwaardig. En zorg voor een goed verhaal.

Ook wanneer video het communicatiemiddel is, is het verhaal het belangrijkst. Natuurlijk zijn kleuren, voice-over of muziek, enorm invloedrijke elementen die het verhaal zullen moeten ondersteunen en de kijker kunnen beïnvloeden. Maar zolang je ‘story’ staat, is dit het grootste deel van de boodschap. Zelfs met een telefoon gefilmd, kun je veel bereiken met een inhoudelijk goed of leuk filmpje. Ook als bedrijf.

Elke organisatie is anders en de bijbehorende communicatie is daarom maatwerk. Thumbed denkt graag met u mee over het bepalen en neerzetten van het goede verhaal, én vertaalt dit verhaal in een ijzersterke video voor uw bedrijf.

Henk van den Doel en Maarten Kempen hebben beiden Communicatie gestudeerd aan de HZ in Vlissingen. Sinds 2005 zet dit videoproductiebedrijf vanuit Middelburg uw boodschap om in een bedrijfsfilm, tv-commercial, internetclip of videoboodschap. Het doel van de klant staat hierbij voorop.

 

 

 

 

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *