Voor iedere klant een passende oplossing

Risico’s horen bij het ondernemerschap. Om die reden gaan de zakelijke verzekeringsadviseurs van Boidin graag met ondernemers in gesprek om de risico’s inzichtelijk te maken. Samen bepalen ze dan de benodigde verzekeringen op basis van de mogelijke risico’s. “We werken samen met meerdere verzekeringsmaatschappijen en kunnen altijd een verzekering aanbieden die past bij de ondernemer.”

Mario Bogaert, Mariëlle Schoonen en Robert Vinke praten bevlogen over het vak waarin zij al jaren ervaring hebben. Ze werken respectievelijk vanuit de vestigingen in Oostburg, Terneuzen en Hulst. “Er is bewust gekozen voor persoonlijk contact”, vertelt Robert. “De klant kan op elk kantoor terecht. Voor advies, schademelding of een wijziging.”

Inzicht geven
Velen kennen de Boidin kantoren van de particuliere verzekeringen van ZLM. Maar ook op zakelijk gebied hebben ze veel expertise. Of je nu een starter, mkb-er of agrariër bent, risicopreventie, -beheersing en de benodigde verzekeringen worden allemaal besproken. Mariëlle heeft dit jaar het certificaat risicomanagement-consultant behaald. “De klant inzicht geven in de risico’s kan belangrijker zijn dan deze risico’s af te dekken”, vertelt Mariëlle. “Vanzelfsprekend is de klant vrij om te beslissen of de verzekering al dan niet moet worden afgesloten.”

Persoonlijk en op maat
De eerste verzekering waaraan ondernemers minimaal moeten denken, is een aansprakelijkheidsverzekering. Afhankelijk van een onderneming zijn er nog tal van andere zakelijke verzekeringen. “Zoals een arbeidsongeschiktheidsverzekering”, legt Mario uit. “Veel zzp-ers zien hiervan af, maar het is absoluut mogelijk een goede en betaalbare verzekering af te sluiten, persoonlijk en
op maat.” Verder wijzen de specialisten op het belang van een bedrijfsschadeverzekering en -heel actueel- een brede weersverzekering voor agrariërs.

Eerlijk
Wie vraagt naar hun liefde voor het vak, ontdekt dat ieder op zijn manier de zorg voor klanten hoog in het vaandel heeft. “In het geval dat een klant schade heeft, beschouw ik het als een grote uitdaging om de schade zo goed mogelijk af te handelen”, aldus Robert. “Daarbij zijn we eerlijk, zowel over de mogelijkheden als de onmogelijkheden.”

www.boidin.nl
Terneuzen § 0115 – 760 510
Oostburg § 0117 – 452 355
Hulst § 0114 – 312 220

Tekst: Caroline Houmes
Foto: Ruden Riemens

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *