Zeeland Business Magazine nummer 6-2012

Zeeland Business magazine nr. 6-2012 is uit, samen met de eerste productie van de  Special ‘Zeeuwse Familiebedrijven’. Het thema van ZB6 is ‘Marketing & Communicatie’ (MarCom). Harrie Verkaik is in dit geval beeldbepalend voor deze editie. De coverstory gaat dan ook over zijn bedrijf: Harrie Verkaik BV.

Andere redactionele items in deze nieuwe uitgave: ‘Layar: Drukwerk komt tot leven’; Succesvolle koerswijzigingen bij Zeeuwse drukkerijen’; ‘Van produceren naar het managen van communicatie’; ‘Webmarketing: Strategie is een werkwoord, niet schrijven maar doen’; ‘Weinig gebruik social media door Zeeuwse ondernemers’ en ‘Kansen creëren op Contacta 2012’. Tenslotte besteden we zoals altijd aandacht aan de laatste bijeenkomst van Zeeland Business Netwerk, dit keer bij Baker Tilly Berk Goes.

Voor het eerst komt Zeeland Business Magazine uit met de bijlage ‘Zeeuwse Familiebedrijven’. Deze eerste editie kwam tot stand in samenwerking met Baker Tilly Berk Goes, die in 2011 de opdrachtgever was voor een onderzoek naar de succesfactor van familiebedrijven in Zeeland. De volgende items komen in dit magazine aan bod: ‘Familiebedrijf motor Zeeuwse economie’; ‘Innovaties binnen familiebedrijven: Oog voor de rest van de wereld’; ‘Uniek onderzoek door Nyenrode Business Universiteit naar familiebedrijven in Zeeland’ en ‘Bedrijfsovername binnen de familie is emotionele gebeurtenis’.

Wilt u Zeeland Business Magazine 6-2012 en/of de Special Zeeuwse Familiebedrijven ook ontvangen? Stuur dan een e-mail naar: nu@zeelandbusiness.nl. U krijgt dan gratis een exemplaar opgestuurd. Meer informatie over publiciteit voeren via Zeeland Business Media ontvangt u van Tim van den Berg: tim@zeelandbusiness.nl.

Ook losse items uit het magazine zijn op deze website terug te vinden. Redactionele artikelen zijn te bekijken op de homepage onder de kolom ‘ZB magazine’ en enkele advertorials onder ‘Bedrijfsprofiel’. Eerder verschenen edities kunnen ook in zijn geheel digitaal worden bekeken onder de rubriek ZB magazine.

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *