Zo maak je écht indruk!

Aandacht of bereik: jouw keuze

Wat vind jij belangrijker? Het aantal bezoekers van je website of evenement of juist de indruk die je bedrijf achterlaat? Moeilijk kiezen? Welnee! Jonathan de Voogd van Indrukmakend is er duidelijk over: concentreer je op de kwaliteit, dan volgt de kwantiteit (bijna) vanzelf.

Indrukmakend is een projectmanagementbureau uit Vlissingen, dat marketing en events van a tot z verzorgt. De opdrachtgever heeft er geen omkijken naar en is er zeker van dat de boodschap positief en vooral indrukwekkend de aandacht trekt. Jonathan: “Als mensen geen echte aandacht voor je bedrijf hebben, levert je bereik uiteindelijk niets op. Denk eerst goed na. Bij evenementen: Wat wil je ermee bereiken? Wat zijn de juiste onderdelen voor het programma? Wie is een passende dagvoorzitter? Wat doen we met de locatie? Hoe richten we die in? Uit ervaring weet ik wat we moeten doen om de achterliggende doelen te bereiken. Een evenement moet namelijk altijd gericht zijn op een verandering bij de stakeholders, de bezoeker. Elk aspect is dan belangrijk. Dat gaat van conceptontwikkeling tot uitvoering en nazorg, maar ook om details en beleving. Kortom, aandacht voor basis, focus en doelstelling. En bij een marketingcampagne is dat niet anders.”

Maatwerk
Indrukmakend is een jong bedrijf. Jonathan de Voogd staat vanaf 2020 op eigen benen, na jarenlange ervaring in de organisatie van evenementen, mede van huidige opdrachtgever Zeeland Business. Zowel zakelijk als vrijwillig is hij al van kinds af aan een ondernemend type. “Indrukmakend brengt mijn passies bij elkaar: marketing, evenementen en het ontzorgen van mensen. Ik zorg dat alles in orde komt, zodat opdrachtgevers zich met hun corebusiness kunnen bezighouden. Mijn kernwaarden zijn erop gericht dat de indruk altijd blijvend is. Daarom ben ik altijd persoonlijk aanspreekpunt voor de klant, en zet ik per opdracht de best passende experts en specialisten uit mijn netwerk in. Op die manier garandeer ik kwaliteit en wordt de klant door mijn coördinatie ontzorgd. Zo ben ik flexibel en kan ik ook grotere evenementen en marketingacties aan. Het is maatwerk dat zorgt dat je bedrijf een kwaliteitsslag maakt.”

www.indrukmakend.com

Kom in actie, juist nu
Juist in de tijd van beperkende maatregelen is het belangrijk om kwalitatief goed uit de verf te komen. Als je er nu de tijd voor neemt, zorg je dat je er straks goed voor staat.
Wat is je bedrijf waard voor je klant en hoe vertel je dat? Op het gebied van marketing is het aan te raden om juist nu je strategisch marketingplan onder de loep te nemen en verder uit te diepen. Op het vlak van evenementen is het nu het moment om het concept te ontwikkelen. Richt je op vragen zoals: Waar zit mijn bezoeker mee en hoe lossen we dat op?
Misschien kom je tot de conclusie dat een online event een goed idee is. Een evenement, ook online, is een communicatiemiddel met een heel hoge belevingswaarde. Je houdt je bezoeker geboeid met een goed opgebouwd programma, met korte, afwisselende, leerzame elementen die de diepte ingaan en interactie. Hulp of advies nodig? Jonathan van Indrukmakend helpt je graag!

Twee cadeautjes
Een doordacht evenement zorgt voor geld in het laatje van je bedrijf, maar voor het zover is, vraagt het investering. Hoe pak je jouw marketingstrategie aan? Welke stappen moet je doorlopen? Download gratis de checklist voor je begroting en het stappenplan voor je marketingstrategie op www.indrukmakend.com/download.

Indrukmakend
Kanariesprenk 259
4386 DL Vlissingen

Redactie: Bianca Moorthamer
Fotografie: Jan de Carpentier
Bron: Zeeland Business magazine 2 – 17/7/2020

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *